Google actualitzarà el seu cercador per oferir millors resultats gràcies a la incorporació de la cerca semàntica. Amb aquesta important innovació, l’empresa líder en el sector vol que les seves cerques s’assemblin més a la manera com els humans entenem el món.

El sistema analitzarà el significat de les paraules per tal d’esbrinar el seu vertader significat, tal com ho faria un humà, el que permetrà obtenir millors resultats en les nostres cerques. Per aconseguir-ho, Google ha creat una colossal base de dades que s’han anat recopilant durant aquests últims dos anys, gràcies a la qual pretenen oferir una eina capaç de ‘entendre’ millor el que l’usuari busca i donar-li resultats més apropiats.

Aquests canvis no suposaran abandonar l’actual sistema d’indexació de continguts mitjançant paraules clau, enllaços i altres criteris utilitzats fins ara, sinó que aquest sistema enriquirà els resultats de la cerca. Així veurem que els resultats de cerca tradicionals es veuran complementats amb més dades i respostes directes a qüestions, cosa que ja es fa des de fa temps. Amb això, Google pretén donar en bona mesura solució als dubtes directament en el cercador, sense haver d’accedir a cap altre enllaç.

Aquests canvis s’emmarquen en la política de Google de millorar el resultats del  seu cercador per mantenir-se líder del mercat i acostar-se més que ningú al que realment busquem.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live