Avió KLML’aerolínia holandesa KLM s’ha convertit en la primera aerolínia que integra xarxes socials en els processos habituals d’un vol permetent als viatgers a través del seu perfil Facebook o LindedIn enllaçar amb altres passatgers que estiguin a bord en aquest vol.

‘Meet and Seat’ permet contactar amb altres passatgers que tenen els mateixos interessos o gustos semblants i conèixer, si ho desitgen, la destinació i objectiu del seu viatge. Així a través del programa es pot organitzar una cita, escollir seients contigus o compartir un taxi.

Els passatgers només podran accedir a altres participants de ‘Meet and Seat’ després de vincular el seu perfil de Facebook o LinkedIn al seu vol. Els participants poden triar quina informació personal volen compartir amb altres passatgers.

El servei, que està disponible en vols intercontinentals a l’apartat ‘Gestionar la meva reserva’, es pot utilitzar amb 90 dies d’antelació i fins a 48 hores abans de la sortida del vol.

‘Meet and Seat’ s’ha iniciat en fase de prova en els vols de Amsterdam a San Francisco, Nova York i Sao Paulo. Pròximament el servei s’estendrà a altres rutes intercontinentals.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live