LinkedinLa xarxa de contacte entre professionals renova el seu disseny i aposta per una fórmula d’èxit assemblant-se a Facebook.

Fa poques setmanes va incorporar novetats com ara l’eina ‘How you rank’ que serveix per mesurar les visites fetes al perfil i altres estadístiques. Amb aquesta novetat es fomenta que els usuaris actualitzin al màxim el seu perfil, ja que els resultats de les cerques es comparen amb la resta de perfils de manera que sigui més atractiu als que busquen personal o serveis professionals.

El canvi de disseny està pensat per apropar l’usuari als hàbits adquirits en l’ús de Facebook tant en la distribució de la informació com en la seva aparença.

Entre les modificacions destaca la possibilitat de posar una fotografia personalitzada com a fons de l’encapçalament tal com va fer twitter fa poc temps.

La fotografia de perfil també s’ha fet més gran i les diferents seccions es presenten en unes caixes de text que es mouen al passar per sobre.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live