AmazonLa companyia americana de comerç electrònic Amazon ha posat en marxa un servei de correu electrònic destinat a les empreses anomenat WorkMail per a competir en aquest sector amb Microsoft o Google.

El servei té un cost de 4$ per usuari i ofereix una bústia de 50 Gb i encriptació automàtica de les comunicacions que només es podran llegir quant arribin al receptor.

A més l’usuari pot escollir a quina part del món vol emmagatzemar els seus correus per tal d’evitar ingerències des d’altres països.

WorkMail esta dissenyat tant per ordinadors com per a dispositius mòbils i és compatible amb els sistemes operatius iOS, Android, Amazon Fire i Windows Phone.

Aquesta aposta de Amazon s’emmarca en la política de la companyia per oferir serveis informàtics i d’emmagatzemament al núvol per a empreses. Així, per exemple, ha desenvolupat un escriptori virtual anomenat WorkSpaces o una eina de compartir arxius anomenada Zocalo.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live