TescoLa marca líder a Gran Bretanya en el camp dels supermercats Tesco, està treballant en la implantació de les noves tecnologies en els seus establiments per dissenyar el supermercat del futur.

Amb la idea de millorar l’experiència de compra, i el rerefons d’optimitzar els guanys en un camp on la competència fa que es redueixin els beneficis en la venda dels productes, Tesco aposta per fidelitzar els seus clients amb l’ús de les noves tecnologies en els seus supermercats.

Entre les seves aplicacions destaquen la utilització de robots i la intel·ligència artificial en la gestió de estocs. Així podrem veure robots que aniran omplint de productes les lleixes dels supermercats alhora que en fan inventari.

Quant a la intel·ligència artificial, Tesco treballa amb IBM per crear un sistema que recomani receptes personalitzades als compradors i ell lloc on poden trobar els productes necessaris en el supermercat.

Un altre de les novetats serà alhora d’anar a pagar, una de les feines més feixugues de la visita al supermercat. Per estalviar-nos les cues, s’està treballant amb sistemes de pagament biomètrics amb els que posant només la nostra petjada digital pagarem la compra.

D’altra banda, també es treballa per tal de no haver de passar per la caixa els productes que portem al nostre carretó de compra; una aplicació anirà llegint els codis de barres dels productes que anem comprant de forma que quant arribem a la caixa només haurem de pagar.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live