Twitter vol ser la plataforma per a resoldre la gestió dels continguts en aquesta era de l’abundància per mitjà del fluxe social: la corrent continua d’informació compartida pels usuaris en temps real.

Un lloc on el nou algoritme de la informació és social, no tecnològic. Els continguts es veuen com una experiència social. I és per això que presenta el seu nou disseny amb alguns canvis importants a la seva estratègia. Twitter no és una xarxa social, repeteixen els seus creadors: “Twitter és per a notícies. Twitter és per a contingut. Twitter és per a informació”.
Twitter vol ser un mitjà on la gent pugui consumir continguts a més a més de produir-los i redistribuir-los. Un lloc on llegir, veure vídeos o fotos i poder-los enviar i compartir amb els altres usuaris.

És una iniciativa lògica tenint en compte que un 25% dels 90 milions de missatges diaris de Twitter contenen enllaços.

Per això Twitter necessita uns canvis per a poder aprofitar millor les seves possibilitats de publicitat i màrqueting social. Així, espera atreure i rentabilitzar millor els seus usuaris passius a banda d’oferir més serveis als actius.

 I vosaltres què en penseu? Utilitzeu el twitter?

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live