L’empresa LG s’ha proposat fer la vida una mica més fàcil als ciutadans pel que fa al servei d’atenció al client i els problemes tècnics. A través de la tecnologia Smart Diagnosis que a partir d’ara s’incorporarà a totes les rentadores de la marca, aquest aparell dús domèstic podrà ‘comunicar-se’ amb el servei d’atenció al client Amigo LG.

I, com funciona? Smart Diagnosis detecta de forma automàtica el possible problema. Després arriba el moment en què ha d’intervenir el propietari trucant al servei d’atenció al client i apropant el telèfon a un panell frontal de la rentadora. Després de prémer un botó del mateix panell, la rentadora comença a emetre un senyal codificat que notifica quin és el problema de l’aparell al servei d’atenció al client. En cas que la solució sigui fàcil, la rentadora mostra les indicacions a seguir perquè l’usuari repari la incidència.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live