Google + es renovaGoogle + es renova per a ser més funcional i flexible. Amb els seus 170 milions d’usuaris, la companyia de Mountain View, continua en la seva lluita per desbancar a Facebook com la xarxa social més utilitzada.

En el nou disseny s’han introduït aplicacions personalitzades, la possibilitat de publicar fotografies i vídeos de major grandària i diferents millores per obtenir una nova experiència social per tots els seus usuaris.

Una de les noves característiques figura en el perfil de cada usuari, molt més visual i molt semblant al disseny de la capçalera del Timeline de Facebook, amb una fotografia allargada de fons i una altra, més petita, al lateral.

A més, en comptes d’icones estàtics a la part superior del perfil, apareix una barra lateral dinàmica en què es podran arrossegar i deixar les aplicacions en funció de l’ordre desitjat per l’usuari.

Entre algunes de les novetats s’inclou la possibilitat de pujar fotos i vídeos de major grandària  i proporcionarà major visibilitat entre els cercles.

Des de la seva arribada al mercat, les videoquedadas (hangouts) s’han convertit en un dels elements característics de Google +. Per això Google ha afegit una pàgina específica per a aquestes Quedades, dedicada a crear encara més oportunitats als usuaris per connectar.

Entre les noves funcions destaquen la possibilitat de trobar una llista sempre actualitzada d’invitacions dels teus cercles, accés ràpid a tots les Quedades públiques i en directe per quan l’usuari vulgui conèixer gent nova o veure una emissió en directe i una cartellera giratòria de les quedades més populars i suggeriments per a usuaris avançats.

Tots aquests canvis de disseny presentats per l’equip de Google + apareixeran progressivament en les pròximes setmanes, segons afirma la companyia.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live