Publicitat al mur de facebookLa publicitat ja ha arribat a facebook.  Fa temps que es parlava que la xarxa social incorporaria publicitat, i a partir d’ara els usuaris començaran a veure en els seus murs les anomenades històries patrocinades. D’altra banda la companyia ha assegurat que,  per respecte als usuaris, ha augmentat els controls sobre els tipus d’anuncis que es poden mostrar.

Fins ara la les històries patrocinades que integraven els interessos dels amics i una marca determinada apareixien a la columna de la dreta, per passar després a formar part dels teletips, on s’informa de les activitats més recents dels usuaris sense haver d’anar actualitzant la pàgina. 

Aquestes històries patrocinades només podran fer referència i enllaçar a un contingut dins de Facebook. Les pàgines només poden buscar nous seguidors a través d’un altre tipus d’Històries patrocinades que promoguin l’activitat d’un amic, per exemple, que hagi fet clic a M’agrada, però l’anunciant no té l’opció d’afegir els seus propis missatges addicionals, tal com recull el bloc Inside Facebook segons un portaveu de la xarxa social.

Des de Facebook han insistit que la inclusió dels anuncis no serà massiva. La majoria dels usuaris veuran un màxim d’un anunci per dia en el seu mur. Facebook assegura als usuaris que poden fer clic a ‘Amaga’ per eliminar aquestes històries, limitar el volum de les històries d’amics específiques mitjançant la subscripció de ‘Només missatges importants’ o fer clic a ‘Ja no m’agrada’ a la pàgina que va generar la història.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live