UnileverL’Empresa Unilever, que recentment ha traslladat la seva seu a Espanya al Parc de Negocis de Viladecans, ha posat en marxa una campanya a Internet per trobar les cinc llars més sostenibles d’Espanya.

Amb aquesta iniciativa, per fomentar hàbits responsables entre la població, Unilever s’estrena en el món de les xarxes socials convidant als internautes a entrar en el seu Facebook i Twitter per mostrar quines accions duen a terme en el seu dia a dia per tal de reduir l’impacte mediambiental de la seva llar, millorar els seus hàbits de salut, benestar i la qualitat de vida dels que l’envolten. 

D’entre tots els participants, 15 famílies arribaran a la final i hauran de presentar un vídeo explicant el que fan a casa per contribuir a millorar el planeta tant mediambientalment com socialment. Els cinc vídeos més originals seran els guanyadors d’aquesta primera edició.

Els afortunats es convertiran en protagonistes de YouTube i mostraran com integrar la sostenibilitat en el nostre dia a dia. A més rebran productes Unilever gratuïts durant un any.

El jurat del concurs el formen el  meteoròleg Mario Picazo, Cristina García-Orcoyen directora gerent de Fundació Entorn-BCS d’Espanya, Marcos Gonzalez, director general de Media Responsable i Ana Palencia, directora de comunicació i RSC d’Unilever Espanya.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live