Després de moltes complicacions per a introduir el seu servei als Estats Units, Spotify ha assolit les 70.000 subscripcions de pagament en la primera setmana d’activitat. Segons la pròpia Spotify, “el Llançament a Estats Units ha superat les nostres expectatives tan en les invitacions a usuaris en comptes gratuites com en subscriptors en comptes de pagament”.

El llançament nordamericà de Spotify es fa amb la col·laboració de grans marques com a socis exclusius, Coca Cola i Sprite, Chevrolet, Motorola, Reebok i Sonos, aquestes marques posaran en marxa campanyes innovadores conjuntament amb Spotify al llarg de les properes setmanes i mesos.

Altres serveis populars als EUA compten amb més subscriptors de pagament, com és el cas de Napster (761.000) i Rhapsody (800.000), però ambdós porten molts anys de funcionant. Spotify espera arribar als 50 milions d’usuaris en el seu primer any a Amèrica del Nord, sumant els subscriptors i els usuaris del servei gratuït.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live