LinkedIn, la xarxa professional amb més de 100 milions d’usuaris, ha estrenat un nou “botó” que les empreses poden integrar a les seves pàgines webs per buscar candidats per les seves ofertes de treball. “Apply With LindedIn (Sol.licitar amb LinkedIn)” és el nom d’aquesta eina que pretén ajudar els professionals a posicionar-se en el lloc web on vulguin demanar ocupació. Aquest botó permetrà als sol.licitants enviar el seu perfil de la xarxa social com a carta de presentació a les empreses.
Un botó que permet que permet a qui opta a un lloc de treball enviar el seu currículum tal i com el tingui a LinkedIn, editar detalls del mateix si es desitja (afegir un telèfon, ressenyar millor una experiència determinada més rellevant, etc.), o demanar a altres persones de la teva xarxa que et recomanin per a aquest lloc. Cada dia més, l’enviament tradicional de currículum amb la seva carta de presentació impresos en paper va convertint més en un anacronisme, i LinkedIn pot passar a ser el dipòsit ordenat i referenciat de tot el nostre historial professional en el context d’un mercat cada vegada més on line. El botó de LinkedIn és, en aquest sentit, una jugada molt bona: d’una banda facilita a les empreses una eina senzilla i de l’altra porta, els potencials candidats, a mesura que veuen aquest botó a més llocs, a tenir un estímul per mantenir la seva pàgina de LinkedIn actualitzada i en permanent estat de revista: mai saps quan pot aparèixer el treball de la teva vida. Una xarxa més acurada i actualitzada és sens dubte un element fonamental de qualitat per a una xarxa professional.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live