Twitter afegeix publicitat als tweets. Molt s’havia especulat sobre la publicitat a twitter i molt també s’havia escrit sobre la inexistència del model de negoci de twitter, doncs bé, s’ha fet la llum, ja sabem d’on traurà els diners twitter. La publicitat arriba a twitter. El ‘timeline’, el lloc on fins ara apareixien els missatges dels comptes de Twitter que segueixen els usuaris es convertiran en un espai publicitari més. Després de diverses proves per incloure publicitat en el servei de microblogging i amb més de 200 milions d’usuaris actius, l’empresa de San Francisco, ha passat a posar publicitat teòricament interessant per al client juntament amb els missatges que voluntàriament vol seguir.

Segons el bloc de la companyia aquest mesura serveix per “assegurar que els Tweets més importants de les organitzacions que segueixis t’arribin directament, al situar-los en primer lloc a la teva cronologia o prop del primer lloc. Aquests tweets promocionats passaran per la teva cronologia com qualsevol altre tweet, i com els tweets normals, només apareixeran a la teva cronologia una vegada “. Aquests anuncis es podran eliminar fent clic sobre ells, de manera que no serà necessari deixar de seguir un compte que fins aleshores podria resultar d’interès.

Entre les empreses que estrenaran aquest suport publicitat es troben Dell, Gatorade, el servei de cupons Groupon, la consola de videojocs de Microsoft XBOX, el navegador Internet Explorer o Starbucks, que és una de les primeres i més exitoses comptes corporatives a Twitter. A més, hi haurà missatges promocionats d’organitzacions sense ànim de lucre entre les quals hi ha la Creu Roja dels Estats Units.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live