Com ja tots sabem, el secret que fa tan especials les sabatilles esportives Nike Air Max, una campanya d’Argentina per a aquesta marca, s’ha centrat en un joc divertit on guanya el que bufi més fort.

A través de la pàgina web nikeairshow.com, els usuaris poden accedir a la cursa, a la que hauran d’utilitzar tota la seva capacitat pulmonar per a impulsar la sabatilla, que per cert és real i està instal.lada en una pista de la botiga Nike Store de Buenos Aires.

En la competència meitat virtual i meitat real, s’enfronten dos usuaris connectats a l’hora, els quals hauran de bufar al seu micròfon prèviament habilitat. Aquell que aconsegueixi que la seva sabatilla avanci i arribi primer a la meta, passarà a la propera fase, d’aquesta manera s’escollirà un guanyador setmanal, per a posteriorment enfrontar els millors a la final.

El concurs es diu “The air live show“ i el guanyador absolut s’endurà com a premi un munt de productes Nike.

Aquí teniu un vídeo per veure com es desenvolupa l’acció. Felicitats, és genial!!!

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live