El concurs 2.0 que ha creat NH Hoteles respon al claim de la companyia “Wake Up to a Better World”, que aposta pels nous començaments, actius i compromesos. Per a fer partíceps a tots els seus seguidors d’aquesta filosofia de vida, la cadena hotelera ha posat en marxa aquest concurs fotogràfic que proposa un repte als seus participants: capturar el moment en el quals les coses es posen en marxa, sigui quin sigui. I per la seva difusió, NH ha optat per Instagram, una aplicació fotogràfica i de geolocalizació per a l’iPhone que ha revolucionat la Xarxa en aconseguir, en només tres mesos, més d’un milió d’usuaris.

Participaran al concurs totes aquelles instantànees preses amb Instagram i compartides a  Twitter etiquetades amb el hashtag #WakeUpPics abans del proper 15 de febrer, data en la que un jurat determinarà els guanyadors en funció de la qualitat i originalitat de les fotografíes. Els premis? dos packs Selection per al primer lloc, i dos Packs Escapada NH per als dos guanyadors de la segona posició. Les bases complertes del concurs, així com la llista de premiats, poden consultar-se al web www.nh-hoteles.es a la secció de notícies.

Us animeu?? Hi ha premis xulos!!

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live