La Caixa i l’empresa Big Sur Neoticum estan treballant amb un nou sistema de compra d’entrades per a espectacles basada en imatges tridimensionals.

entrades_3DFins ara, en comprar una entrada ens podíem trobar que una columna, una barana o altres elements no ens permetien gaudir de l’espectacle i per tant generaven desconfiança en l’adquisició d’entrades online.

Per solucionar el problema s’ha optat per generar de forma tridimensional els teatres, camps de futbol, pistes de bàsquet. Etc. on es desenvolupen els espectacles per a què els compradors es facin una idea el més real possible de com veuran l’espectàcle abans de decidir-se a adquirir una localitat.

De moment les empreses promotores d’aquesta nova forma d’adquirir entrades han invertit més de 400.000 euros en la creació d’una aplicació per a smartphones que permetrà adquirir entrades de forma senzilla amb l’experiència de la realitat virtual.

Comparteix
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • MySpace
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Live